Zselicvölgy

Zselici keréktúrával nyitották a szezon

2017. április 10. - Zselicvölgy

A Zselicben tartotta hagyományos szezonnyitó túráját az Opticost Kft. támogatásával a Zsota Kerékpártúra Egyesület. A Kaposvárról a hajmási Zselicvölgybe oda-vissza vezető 44 kilométeres távot - a reggel még szemerkélő eső ellenére - több mint száz gyermek és felnőtt kerékpáros teljesítette kényelmesen és biztonságosan, mondta Muzsi Zsolt, a Zsota Kerékpártúra Egyesület vezetője.

-  Az idei rendezvényünkkel a kerékpáros közösségünk összekovácsolása és a Zselic értékeinek bemutatása volt a célunk – monda Muzsi Zsolt. - Nagy örömmel mondhatom, hogy a közös túra kedvéért többen a fővárosból és más vidéki városokból utaztak ide, és vettek részt az első idei közös kerékpározáson. 2017-ben összesen huszonkét túrát szervezünk. Ezek között az ország gyönyörű vidékeit – több között a Vértest, a Tapolcai-medencét, a Szekszárdi borvidéket, a Duna-kanyart - járjuk majd be több napon át, de eljutunk Szlovéniába, Olaszországba és kerékpározunk majd Bécs és Pozsony kerékpárútjain, valamint a Krk-szigeten is.

Ifjabb Lóki Géza, a Zselicvölgy Szabadidőfarm igazgatója elmondta: az elmúlt években egyre több kerékpáros fedezte fel az aprófalvas Zselic forgalomtól kevésbé terhelt útjait. Az erdőkkel, mezőkkel tarkított változatos tájegység kiváló terepet kínál számukra. A Zselicvölgy Szabadidőfarm kerékpáros-barát szálláshely, a bringával érkezőket biztonságos kerékpártárolók, bringakölcsönzési, étkezési és szálláslehetőségek várják. Kisebb-nagyobb kerékpártúrákkal könnyedén elérhető innen kerékpárral is a térség összes fontos látványossága.

Ajánljuk Önöknek megújult étlapunkat!

Stílusos vidéki étterem

Páratlan szépségű környezetben elhelyezkedő 120 fő befogadására alkalmas éttermünk egész évben udvarias kiszolgálással várja a magyar konyha kedvelőit. Éttermünk belsőépítészeti kialakításánál, a bútorok és textíliák kiválasztásánál nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy minden berendezési elem a vidék hangulatát tükrözze vissza.

Kiváló magyar konyha

Ennek jegyében készítettük el étlapunkat is, melyen a tradicionális magyar konyha ízei mellett megtalálhatóak a tájjellegű ételek, vadételek is.

Hiszünk a minőségi alapanyagok fontosságában, ezért ételeinket a farm mintagazdaságában megtermelt nyersanyagokból készítjük, így vendégeink asztalára mindig kiváló minőségű, jól elkészített ízletes magyar fogások kerülnek.

Zamatos helyi borok

Úgy tartja a mondás, hogy: "Helyi ételekhez, helyi bor illik." Ezt szem előtt tartva úgy válogattuk össze borainkat, hogy teljes kínálatot nyújtsanak a régió legkarakteresebb boraiból és tökéletesen harmonizáljanak étlapunk kínálatával.

Különleges hangulatú és akusztikájú 150 férőhelyes látványpincénk ideális helyszínül szolgál borvacsorák, családi események, esküvők, céges rendezvények lebonyolításához.

Szezonnyitó kerékpártúra a Zselicvölgybe

Időpont: 2017. április 08.
szombat 09:30 óra

Gyülekező: 8:30-tól az OptiCost Kft. telephelyén, Kaposvár, Jutai u. 30/B.

A 2017-es ZSOTA kerékpáros szezon megnyitása alkalmából könnyű kerékpártúrára várunk Benneteket.

Reggeli gyülekezőnk után, kerékpárra szállunk, és a Jutai úti telepről a belváros felé kezdünk kerekezni. A Vásártéri útról a Bereczk Sándor u. át jutunk Kaposvár főterére, majd innen könnyed tempóban kerékpározunk ki a városból. Első pihenőnk a város végén, a Szentjakabi Bencés Apátsághoz felvezető buszfordulónál lesz. Pár perces várakozás után folytatjuk utunkat Sántos felé. Cserénfa irányába kanyarodunk el 66-os útról, itt lesz újabb rövid pihenőnk.
Csoportunk innen a Zselic csodálatos, forgalomtól mentes csábítóan hívogató lankái közt halad Kaposgyarmat érintésével Hajmásra.

Megújult az étlapunk!

Március 15-én, szerdán 12-15 óra között étlapunkon szereplő összes ételünket 20 százalékos kedvezménnyel fogyaszthatják.

A kedvezményt csak előzetes asztalfoglalás esetén tudjuk biztosítani, az italok fogyasztására nem vonatkozik. Információ és asztalfoglalás: +36 30 526 6007, +36 30 526 8053

Próbálják ki megújult étlapunkat, várjuk Önöket szeretettel a Zselicvölgyben!

Baleseti helyszínelők versenyeztek a Szabadidőfarmon

Hatodik alkalommal mérték össze tudásukat a baleset-helyszínelők. A szakmai Hungarikumnak számító országos versenyen az elméleti és gyakorlati versenyszámok mellett ügyességi feladatok is szerepeltek.  A verseny központja a Zselicvölgy Szabadidőfarm volt.

Idén az ORFK-OBB felkérésére a Somogy Megyei Rendőr-főkapitányság rendezte meg a VI. Országos Balesethelyszínelő Versenyt 2016. szeptember 13-15 között Hajmás településen. A résztvevő 20 csapat az elméleti és a vezetéstechnikai versenyszámokban mérték össze tudásukat.

Csokorba gyűjtöttük azokat a videókat, amelyekben a Zselicvölgy is szerepel

Nemrégiben mutatták be Batánonics Lili új videoklipjét, amelyet a Zselicvölgyben forgattak. Ennek apropóján összeszedtük a legnépszerűbb videókat, amelyekben szabadidőfarmunk szerepet kapott. Jó szórakozást kívánunk :)

Tíz tuti program a Zselicben, a Dunántúl ékszerdobozában

Több száz négyzetkilométernyi erdő, eldugott falvak, harapnivalóan friss levegő, nyugalom és vendégszeretet. A Zselicben járunk, az ország kevéssé reflektorfényben lévő, ám mindenképpen nagyobb figyelemre érdemes turisztikai térségében, ahol tíz szuper programot szedtünk össze a Zselicvölgy környékén.

1. Szennai skanzen

Szennában található hazánk első Europa Nostra-díjas falumúzeuma, amelynek különlegessége, hogy a jellegzetes belső-somogyi és zselici házakat egy élő falu közepébe telepítették. A skanzen helyét az 1785-ben épült református templom jelölte ki, amely népi barokk stílusával és gyönyörű fakazettás mennyezetével Somogy egyik legértékesebb műemlékének számít. A templom körül álló talpas favázas lakóházak és a hozzájuk tartozó gazdasági épületek a 19. századi somogyi parasztéletet mutatják be.