Rangos szakmai elismerést kapott a 2015-ben megrendezett hajmási Miss Zselicvölgy sertésszépségverseny. A KRQ Kommunikációs Ügynökség és a Zselicvölgy Szabadidőfarm az Iránytű 2016 turisztikai kommunikációs versenyen a PR-megoldások kategória döntőseként „Az egyedülálló ötletért” különdíjat nyerte el a szokatlan kampánnyal.
A KRQ kommunikációs ügynökség és a Zselicvölgy Szabadidőfarm tavaly bolondok napja alkalmából, de nem áprilisi tréfaként szervezte meg a rendhagyó eseményt, amelynek célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a Zselic természeti és gasztronómiai értékeire. A turisztikai központ azt szerette volna hangsúlyozni, hogy ha ma már mindenkinek jár 15 perc hírnév, akkor a Zselic legnagyobb turisztikai fejlesztése is megérdemli a figyelmet. Ráadásul a környékbeli dombok között ezer éves hagyománya van a disznótenyésztésnek.
Gerillakampány elérte célját, a hazai és nemzetközi közvélemény is megismerte a kis somogyi települést.